داعش در شمال

- ۲۰ حمل ۱۳۹۶

شماری از اعضای شورای ولایتی جوزجان و نماینده‌گان مردم در مجلس از گسترش فعالیت گروه تروریستی داعش در جوزجان ابراز نگرانی می‌کنند.
ستار درزابی، نمایندۀ مردم جوزجان دیروز در نشست عمومی مجلس گفت: در ولسوالی‌های درزاب و خوش‌تیپه داعش فعالیت می‌کند. پسر طاهر یولداش در این مناطق سرگرم هسته‌گذاری و سربازگیری است.
mandegarآقای درزابی می‌گوید که بی‌عدالتی و اختلافات در کشور سبب شده که اکنون در ۸۰ نقطه در شمال صغیر و کبیر را برای تربیت انتحاری جمع‌آوری کنند.
حلیمه صدف، عضو شورای ولایتی بدخشان می‌گوید که گروه تروریستی داعش از شش ماه به این طرف در ولسوالی‌های «درزاب» و «خوش‌تیپه» فعالیت دارند.
بانو صدف می‌گوید که این موضوع را بارها به حکومت مرکزی در میان گذاشته‌ایم؛ تا جلو فعالیت این گروه تروریستی گرفته شود، اما متأسفانه دولت در این زمینه بی اعتنایی کرده است.
او با بیان اینکه قرار بود در ماه حوت عملیات انجام شود، اما تاکنون عملیات انجام نشده است، گفت: عدم راه‌اندازی عملیات باعث شده تا داعش در این ولایت روحیه بگیرند و فعالیت‌شان در حال افزایش است.
این عضو شورای ولایتی تاکید کرد که گروه داعش برعکس نیروهای امنیتی محلی با سلاح سنگین مجهز اند؛ از همین رو نیروهای امنیتی در جوزجان توان مقابله با این گروه را ندارند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.